Sábado, 25 de Novembro de 2017
Página Principal
Quem Somos
Novidades
Actividades Realizadas
Biblioteca
Recursos
Alunos
Bolsas
O Caminho de Santiago
Ligações
Contactos
 

MAIO É GALEGO - Programa de atividades do Centro de Estudos Galegos em Lisboa

O Centro de Estudos Galegos da Universidade Nova de Lisboa apresenta o seu programa de atividades académicas e culturais ‘MAIO É GALEGO’. Com a referência central da festividade das Letras Galegas (17 de maio), dedicada este ano ao poeta e tradutor Xosé María Díaz Castro, o programa de atividades aspira a continuar o trabalho de estudo e divulgação da cultura galega na cidade de Lisboa.

9 DE MAIO. Conferência do Professor Armando Requeixo: “Nimbos de luz: biopoética de Xosé María Díaz Castro”( Xuventude de Galicia, 19:30 h.)

15 DE MAIO. Visita da escritora e ativista María Reimóndez, com o apoio da Asociación de Escritores/as en Lingua Galega.

Conferência: “A subalterna que si podia falar”. Faculdade de Ciências Sociais e Humanas (UNL), sala 0.09, 16 h.

Encontro no Centro de Cultura e Intervenção Feminista (CCIF/UMAR), “Heróis [ínas] ou ativistas?”, 19 h.

16 DE MAIO. Lançamento do livro “Contos Peregrinos” (Esfera do Caos, 2014) de Pedro Miguel Rocha, o “escritor português de alma galega” + Recital de poesia com poetas convidados/as e aberto a todo o público. Xuventude de Galicia - Centro Galego de Lisboa, 21:30 h.

20 DE MAIO. Intervenção musical de Asem (duo sanfona/gaita-de-foles de aCentral Folque - Centro Galego de Música Popular: Ariel Ninas + Ramom Pinheiro) no Átrio da Torre B Faculdade de Ciências Sociais e Humanas (UNL), 15.45 + + Encontro e conversa na sala 0.09 do edifício B1 (16.15)

23 DE MAIO. Lançamento de 'Os contos de Joselín' e ‘Miniaturas de Eugenio Granell. Música revelada’. Apresentação das últimas publicações de ACentral Folque sobre investigações do património imaterial histórico. Xuventude de Galicia – Centro Galego de Lisboa, 19:30 h.

Ver outras novidades...

© 2017 Centro de Estudos Galegos / UNL | Optimizado para Internet Explorer 5 com uma resolução de 800x600